Login:  
Hasło:     
Rejestracja Pomoc Użytkownicy Pokaż nowe posty Pokaż dzisiejsze posty

Szukam sklepu z zabawkami w Warszawie.

Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna mam dziewczynę, bardzo mi na niej zależy, więc staram się pielęgnować więź nie tylko z nią, ale i przypodobać się jej przyjaciółkom, rodzinie. Niedługo jej siostrzyczka ma urodziny. Chcę zaimponować, dlatego nie ma mowy o przyjściu z pustymi rękami. Szukam sklepu z zabawkami w Warszawie, gdzie łatwo znajdę coś odpowiedniego. Niestety nie znam się na zabawkach i na tę chwilę nawet nie mam pomysłu. Szukam miejsca, które mnie zainspiruje.
03-24-2017, 10:46 AM
Reply
Może idź na zakupy z dziewczyną. One uwielbiają zakupy, a dodatkowo, ze to są zakupy w poszukiwaniu prezentu dla jej siostry. Na pewno będzie wniebowzięta!
03-24-2017, 01:39 PM
Reply
Chciałbym, aby była to niespodzianka.
03-24-2017, 04:08 PM
Reply
Odwiedź więc sklep internetowy ebambini.pl. Tam na pewno wpadniesz na coś ciekawego! Nawet, jeśli kompletnie nie wiesz, czego szukać, wyszukiwarka na stronie sama Cie naprowadzi. Możesz tam pogrupować zabawki ze względu na markę, rodzaj zabawki (przynajmniej niektóre możesz wyeliminować, na przykład samochody), płeć dziecka lub jego wiek. W jakim wieku jest siostra Twojej dziewczyny?
03-24-2017, 05:25 PM
Reply
Skończy teraz siedem lat.
03-24-2017, 06:09 PM
Reply
Skoro ona ma prawie siedem lat, to masz duży wybór! Niektóre zabawki są bowiem przeznaczone tylko dla starszych dzieci. Miałbyś delikatny problem, gdyby ona miała załóżmy trzy lata – wtedy zakres poszukiwań jest zawężony. Wejdź na stronę internetową: ebambini.pl. Jeśli chodzi o zabawki Warszawa jest prawdziwą kopalnią inspiracji. Dla dziewczynki w tym wieku najlepsze będą chyba lalki, całe zestawy zabawek lub kreatywne zabawki.
03-24-2017, 08:09 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-17-2017 08:51 PM przez nsbokna.)
Reply