Forum nsb-okna.pl - 0 zaciemnienia
Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - Wersja do druku

+- Forum nsb-okna.pl - 0 zaciemnienia (http://nsb-okna.pl)
+-- Dział: Z zachowaniem powagi (/Forum-Z-zachowaniem-powagi)
+--- Dział: W męskim kręgu (/Forum-W-m%C4%99skim-kr%C4%99gu)
+--- Wątek: Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? (/Thread-Kto-zna-jaki%C5%9B-dobry-salon-masa%C5%BCu-w-Krakowie)

Strony: 1 2

Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - PrawdziwyChłop - 07-23-2017 10:35 PM

Zbliżają się urodziny mojej narzeczonej i pomyślałem, że warto byłoby jej przygotować coś wyjątkowego Smile Wpadłem więc na pomysł, żeby zrobić romantyczną kolację, a w trakcie jej szykowania ja bym posłał ją do salonu masażu, żeby się tam dziewczyna mogła zrelaksować. Nie znam się jednak na takich usługach, a co do piero mówić o samych gabinetach, dlatego liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam!

Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - TwojPan - 07-24-2017 12:06 AM

A może sam ją wymasuj? Wtedy będzie wniebowzięta :]

Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - PrawdziwyChłop - 07-24-2017 02:01 AM

To potem ja jej zrobię kolejny, bez obaw Wink

Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - AgataJ - 07-24-2017 03:41 AM

Czemu mój narzeczony nie myśli o takich rzeczach… nie chcesz się zamienić? Tongue To znaczy, ja zostanę Twoją narzeczoną, a jemu oddamy Twoją? Tongue

Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - PrawdziwyChłop - 07-24-2017 04:15 AM

nigdy w życiu Wink

Kto zna jakiś dobry salon masażu w Krakowie? - SzybkiBil - 07-24-2017 06:39 AM

Muszę Ci chłopaku powiedzieć, że rewelacyjny pomysł. W sumie sam zastanawiałem się, co sprawić żonie na urodziny i nie pomyślałem o tym nawet, a znam doskonały salon masażu w Krakowie, to, że tak powiem, w podzięce podzielę się, że naprawdę fajne masaże robią panowie z tego linku: http://www.alanmed.eu/. Masz tam do wyboru zarówno masaże relaksacyjne, klasyczne, lecznicze, to już od Ciebie zależy, co zechcesz wybrać.